Iron Front – Liberation 1944

  • Momentan gibts mit der Steam Version des Spiels wohl noch Probleme. Der 103 Steam-Patch ist wohl kleiner geraten als der Disk-Version Patch. Das Problem ist aber bekannt und es wird wohl nen neuen Steam-Patch geben.

    Panzer können jetzt auch durch Fliegerbomben zerlegt werden, das Schadensmodell ist überarbeitet worden.

  • Noch en Patch?? Wow... und wie lang braucht der nu? Und welches der Probleme geht der nu an?

  • Version 1.03 Changelog
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    * New: Engine version (1.62) for a more stable game.
    * New: Different damage model for vehicles - they no longer suddenly change to an odd, burning piece of metal.
    * New: New system of hitching the anti-tank guns to vehicles; now it needs only one simple action, and can be hitched also by the driver inside the vehicle.
    * New: BattlEye anti-cheat system added.
    * New: New, wider window for the multiplayer server list.
    * New: SVT soviet rifle added.
    * New: G43 german rifle added.
    * New: New german camo units (Sturmers) added - an official mod made by Nick Leyland aka Stagler.
    * New: Flare pistol added to the unterofficers.
    * New: New mine system; does no longer need the "Using mines and tripwires" module.
    * New: M3 scout can close the armor plate now (need to get out from the car to do it, as in the real one).
    * New: The M2 machine-gun sight on M3 scout is switchable.

    * Fixed: Improved multiplayer netcode and fixed several multiplayer related crashes.
    * Fixed: Many bugs in the German and Soviet campaign.
    * Fixed: Anti-tank weapons damage - especially in multiplayer.
    * Fixed: Bombs can damage tanks in multiplayer now.
    * Fixed: Wrong sound of steps while running weapon-ready.
    * Fixed: Hanomag crew can be killed now by the M2 machine-gun.
    * Fixed: Small anti-tank weapons doing no damage against tanks in multiplayer (no more "Panzerfaust not working").
    * Fixed: Various errors of the mines.
    * Fixed: Several building issues, doors, geometry problems, crashes due to errors.
    * Fixed: A problem with the breakable parts of the vehicles in multiplayer.
    * Fixed: Reduced the thickness of the wooden fences against the bullets.
    * Fixed: Tank riders now die by HE shells.
    * Fixed: Hanomag and M3 scout no longer have such big zoom with the machine-guns.
    * Fixed: Sometimes the crew of anti-tank guns was not dying from enemy fire.
    * Fixed: Static machine-guns couldn't get turned around in multiplayer.

    * Updated: Several multiplayer missions - fixed several bugs for them.
    * Updated: Trenches - fixed some errors.

  • cool, ich spawne da qwo ich gestorben bin... wie unglaublich toll... Oder sol das nur auf dem FK Server so sein?

  • Jo, bei mir ganze 5 Minuten runder als zuvor -.-
    Sackt noch immer oft ab...

  • War um ehrlich zu sein zu erwarten, wenn locker 50% der Leute das Spiel nich länger als 10 min am Stück zocken können...

  • das problem ist die arma engine! das spiel wäre wohl super geworden, wenn die entwickler alle nötgen änderungen an der engine hätten machen dürfen.

    die welt ist halt nicht mehr wie sie mal war. als beispiel battlefield 2. was für ein super mod tool der welt geschenkt wurde, um ideen zu verwirklichen. doch nun müssen sich die leute in indy projekten zurück ziehen, da die großen spiele vermarkter nur noch lizenzen und geld sehen!!!

  • Ja, leider ist das so. Da zählt nur noch der kurzfristige Gewinn. Langfristig wird sowieso nicht mehr gedacht.

    BF2 mit seinen Mods lebt immer noch dank den tollen Mods. Möchte mal gerne wissen, weiviele BF2´s jedes Jahr noch verkauft werden!

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    Durch die Macht der Wahrheit habe ich als Lebender das Universum erobert.

FH2-Fightnight

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