Beiträge von PanzerMeyer

    Also ich denke schon das wir 4 bis 6 Mann zusammenbekommen, plus Bob und Rismarck, da hätten wir ein gutes Gerüst. Das mit dem Kommandeur ist in der tat scheisse, aber wenn wir dann Ressourcen bauen etc kann das was werden. Außerdem muss man dann mal Server probieren, da werden sich schon welche rauskristallisieren die gut sind, zumindest war es in der Vergangenheit so. MIt dem Gelaber das man als Gruppenführer hat gebe ich dir auch recht, aber vllt kann man sich da ja so weit als mgl ausklinken? Lass es einfach mal probieren, ich hab auf jeden Fall richtig Bock!

    Gruß

    Meyer :tiger1:

    Leider nur als Kaufpanzer, aber lecker schaut das Stug aus :thumps: :thumps:

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    Gruß

    Meyer :tiger1:

    Moin zusammen,

    Für Combat Mission Red Thunder ist ein Battlepack rausgekommen. 10 Dollar sind ein fairer Preis und ich kann es nur empfehlen!

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    Erhältlich hier:

    Battlefront


    Gruß

    Meyer :tiger1:

    Geht mal wieder was bei HLL, gesamter Changelog ist bei Steam einzusehen!

    Hey everyone,

    The day is upon us, Update 13 ‘Burning Snow’, is out now across all platforms!

    Burning Snow brings fast and fiery warfare to the game with Flamethrowers and Molotovs, as well as jeeps for all factions; landing alongside a brand new winter map, Kharkov, new Winter Uniforms, and an exciting new DLC pack.

    Check out the official teaser for Update 13, Burning Snow and the changelog below:


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    Update 13 Changelog

    Vehicles

    • Added Soviet T-70 Light Tank
    • Added Jeeps to all factions:

      Faction Vehicles GER Kubelwagen US Willys Jeep SOV GAZ-67

    Weapons


    • Added Flamethrowers:

      Faction Role Level GER Support Level 8 US Support Level 8
    • Added Molotovs:

      Faction Role Level SOV Assault Level 9 SOV Support Level 6 SOV Automatic Rifleman Level 3 SOV Rifleman Level 6
    • DP-27 buff - Reduced recoil while brace firing from 0.75 to 0.2 and increased damage from 65 at 75 meters to 100 at 150 meters

    Loadouts

    • Added Lend-Lease Bazooka loadout for Soviet Anti-Tank Level 8

    Maps

    • Added Kharkov - Warfare - Offensive GER - Warfare SOV
    • Added fire damage logic to preplaced fire assets across all maps

    Land of the dead

    Nun online und spielbar...Meins ist das leider nicht so, aber ich hasse wüstengebiete in jedem Spiel :surrend: || 8o Gemacht ist es super, auch die Schlachtfeldmechanik ist

    ne glatte 1, von der Sache her wirklich top! Nur eben Wüste...

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    Und nicht vergessen das ist alles privat finanziert und auch weiterentwickelt, wirklich beispiellos und unterstützenswert!


    Gruß

    Meyer :tiger1:

    Für mich ein Grund HLL mal wieder zu probieren wenn die Karte released ist! Hoffe ich bekomme Unterstützung durch meine Frundsberger Kameraden? 8) :pzdf:

    Hey everyone,

    Welcome to this week's developer briefing where we discuss our plans moving forward as well as a detailed look at a brand new map coming in Update 12!

    With the release of Patch 17 behind us and the team hard at work developing new and exciting content for future updates, we think now is a great opportunity to take a step back and look at developer briefing timelines and how we release information moving forward. We have heard many suggestions from the community as to what they would prefer to see with these briefings and after a lot of internal discussion on the topic have elected to try a few ideas over the short term.

    The first decision we have made will involve shifting the focus of developer briefings to contain more details on game related developments. To implement this type of information flow we have to be more timely with what and how we present it in the briefings, so initially as we look to roll this out we have made the decision to move the weekly developer briefings to a less frequent interval. In doing so grants us the flexibility to structure these briefings around new content when we’re ready to do so and allows us the time to give them the showcase they really deserve.

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    New Map - Remagen!

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    In light of the above and us moving forward to more content oriented briefings we thought it only fitting to highlight a new map coming to the Hell Let Loose theaters in the future.

    The battle of ‘Remagen’ was part of the Allied invasion of Germany that took place during the 7th-25th March 1945. The Remagen map focuses on the iconic arena where the Ludendorff Railroad Bridge was central to the Allied advance of armor and troops across the Rhine river.

    Ludendorff bridge was one of the last standing bridges over the Rhine and fierce fighting took place between both Axis and Allied forces in order to capture or destroy this vital supply route. Axis forces threw everything they had to try and destroy the Ludendorff bridge, artillery, railway guns, air strikes, mortars, mines and even a covert team of frogmen/saboteurs all to no avail.

    The Lodendorff bridge stood (although some portions were damaged) well enough to allow 5 divisions of allied troops to spearhead across the river Rhine and into Germany's industrial heartland. The battle of Remagen and the following capture of the bridgehead across the Rhine river was credited with shortening the duration of WW2.

    In Update 12 Hell Let Loose, players will be battling during the period shortly before the US successfully captures the bridge, prior to its capture and prominent collapse 10 days later.


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    Gruß

    Meyer :tiger1:

    Hervorragende Neuigkeiten!!

    nachdem es mal abgesehen von den italienern als Armee recht ruhig geworden war,legt Warlord jetzt wieder mit super Bausätzen los wie es scheint :thumps: :thumps: :thumps: :thumps:

    SdKfz 250:

    Sd.Kfz 250 (Alte) Plastic Kit

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    Sd.Kfz 250/1

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    The Sd.Kfz 250/1 was a reconnaissance and transport half-track mainly used by scout and HQ units. The vehicle was a shortened version of the ubiquitous Sd.Kfz 251 Hanomag series and much like its longer cousin there were many variants fulfilling different roles, such as cable carriers, ammunition carriers and radio carriers, amongst others. It carried six men including the driver and the co-driver and was armed with two pintle-mounted MG34 machine guns, one shielded forward facing and the other covering the rear and air.

    This model is based on the original ‘Alt’ (old) version which served through World War II with the forces of Germany in all theatres as well as with their Romanian allies. 250-Detail-1024x631.jpg

    As well as the standard Sd.Kfz 250/1 version (shown above), the new kit contains enough parts to make the following variants, should you so choose:

    SD.Kfz 250/9

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    Enclosed version of the 250 series half-track armoured personnel carrier, with a 20mm cannon in the turret, it was used as a half-tracked scout vehicle to replace the wheeled SdKfz 222. Full production began in 1943. 250-9-Detail-1024x631.jpg

    Sd.kfz 250/11

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    A platoon commander’s half-track variant with the forward machine gun replaced by a 2.8cm Panzerbüchse 41 squeezebore anti-tank rifle with co-axial machine gun. 250-11-Detail-1-1024x631.jpg

    Customisability

    The Sd.Kfz saw service throughout the war in many different theatres – and the kit has you covered with the inclusion of crew figures, with separate head options for both regular and winter uniforms. SD.kfz250Alte-Crew-Options-1024x430.jpg

    More Half-tracks to Come

    This is the first of three Sd.Kfz 250 (Alte) plastic kits in a similar vein. More variants will be hitting tabletops soon, the box-arts of each we have previously revealed, but have included again below. Keep your eyes peeled on the Warlord Newsletter for news about these releases! Sd.kfz-250-half-track-art-1-1-1024x583.jpgSd.kfz-250-half-track-art-3-1-1024x558.jpg


    OPEL BLITZ div Ausführungen:

    Opel Blitz/Maultier Variants

    The wheeled Opel Blitz and the half-tracked Maultier version were amongst the most iconic and versatile German wartime vehicles. The truck fulfilled a number of roles with several variants. Whether your army is launching the Blitzkrieg into Poland, France and the Soviet Union, suffering the choking heat and dust of the Western Desert or taking on the Allied assault on Europe and the push into Germany these Opels are terrific additions to your Bolt Action army. Ambulance-Scenic-1024x479.jpgAmbulance Fuel-Bowser-Rear-Scenic-1024x479.jpgFuel Bowser Radio-Truck-Scenic-1024x479.jpgRadio Truck

    Each has assembly options. The Fuel Bowser can be left open to reveal internal detail, the radio truck has extended/retracted aerial options, and the ambulance can be assembled with or without the rear entry steps. Ambulance-Detail-1024x634.jpgFuel-Bowser-Detail-1024x634.jpgRadio-Truck-Detail-1024x634.jpg

    These are not only suitable for inclusion within armies but could easily form the basis for exciting scenario-based gameplay. Assault a German convoy with partisans or hold a fighting retreat as you desperately seek to escape with crucial supplies for just two examples. Alternatively, they are superb within themselves to embellish a tabletop as tabletop scenery.

    Absoluter Hammer wie ich finde, hoffe das ist nur der Anfang!

    Meyer :tiger1:

FH2-Fightnight

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