Zusätzliche Panzerung und Elemente mit Schutzwirkung
Bei der Zusatzpanzerung und weiteren Gegenständen dieser Kategorie handelt es sich um funktionale Elemente mit Schutzwirkung, die visuell am 3D-Modell des Fahrzeugs sichtbar werden, sobald sie als Modul unter dem Reiter ‘Modifikationen’ erforscht und gekauft wurden. Bei diesen Elementen mit Schutzwirkung handelt es sich um improvisierte Zusatzpanzerung, die von den Besatzungen im Feld aufgebracht wurde und sie beinhalten Gegenstände wie Sandsäcke oder zusätzliche Kettenglieder. Wir planen, die Mehrheit der Landfahrzeuge mit der Möglichkeit, diese Elemente anzubringen, auszustatten. Als ersten Schritt werden wir diese Modifikation den folgenden Fahrzeugen zugänglich machen:
Pz.Kpfw. V Panther Ausf. А, D & G
Pz.Kpfw. IV Ausf. H
М4А3Е8 76W
М4А1 76W
Sherman Firefly VС
Churchill Мk.VII
T-34 1941
Т-34 1942
Т-34-85 ZIS-S-53
Sobald die zusätzliche Panzerung erforscht und im Reiter ‘Modifikationen’ ausgestattet wurde, wird das Fahrzeugmodell aktualisiert und die Stärke und das Material der zusätzlichen Schutzelemente berücksichtigt. Jedes Fahrzeug verfügt nur über eine Art von zusätzlichen Schutzelementen, die angebracht werden können. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Gleichzeitig verfügt War Thunder nun über zusätzliche 3D-Elemente für die Dekoration von Landfahrzeugen, die am Fahrzeug über den Reiter ‘Individualisierung’ angebracht werden können. Dem Spieler steht es dabei frei, ein oder gleich mehrere Dekoelemente an seinem Fahrzeug anzubringen. Zu den genannten Gegenständen gehören neben Büschen und Geäst auch verschiedenen Straßenschilder, Helme, Munitionskisten und mehr - alles Dinge, die auch im realen Weltkrieg von Panzerfahrern auf ihre Fahrzeuge angebracht wurden. Es ist natürlich wahrscheinlich, dass wir die Auswahl dieser Elemente mit kommenden Updates vergrößern werden.
Hier noch zwei private Bilder zum Thema Tarnung. Das Laub ist für jeweils 500 Golden Eagles zu kaufen. Meiner Meinung nach ein guter Verwendungszweck für die Golden Eagles, welche man bei den Goldenen Schlachten gewonnen hat.
Das ist die Iron Front Mod von Arma 2 in Arma 3. Das Thema hatten wir doch schonmal oder? Ist ja dann aber leider untergegangen. Also wenn da was gehen sollte bin ich dabei
And the fourth thing today is the one we've been asked about many times. Player controllable tanks. Now there is a small story that consists of different parts.
Part 1. How did they appear in the first place
Tanks in our engine appeared even before we committed to Battle of Stalingrad project as a demonstration of its capabilities for simulating various machines. A tech demo has been created to showcase this, including a sophisticated (especially for that time) physics modeling engine for ground vehicles. Modern tanks were chosen for this demo and you may have saw it already since we published it in the developer diaries, but here it is in case you've missed it:
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We found that developing this in our engine has great potential; at the same time we considered the possibilities of increasing map detail at the cost of reducing its total size to better suit ground warfare and the results were good as well. All in all, it was a very interesting experience and we learned how we can use the engine for different tasks. After that, we started Battle of Stalingrad and the work on ground warfare prototype has been suspended until the base of IL-2 sim has been released. Some time ago it turned out that we have a spare time in 3D modeling department (there is usually a fine balance between the tasks of 3D and Engineer departments which works on FM, but creating FM takes more time, so sometimes 3D modelers have spare time) and we decided to use this opportunity to try player controlled ground vehicles in Battle of Stalingrad. High detailed 3D models of T-34-76 made by Stalingrad tank factory and PzKpfw III Ausf. L were created. The technology has been upgraded somewhat as well to make handling and damage modeling more realistic, since in the modern tanks prototype shown above a more casual approach has been used. At the moment, controllable tanks are in beta state and will be added to the game in 1.105 if everything goes well.
Part 2. Degree of realism and handling
Base engine lets us to create reasonably realistic tanks. At this stage, everything has been tuned to correspond to the references. Here are some highlights:
1) Engine and suspension. Engine physics model, transmission, tracks/ground friction, movement modeling - all these things are modeled at the same level of fidelity our planes are, resulting in believable tank behavior during its movement, reached speeds, acceleration and braking, turning and gradeability limits.
2) In spite of the advanced physics model, tank movement can be controlled with just 4 cursor keys or a joystick thanks to control system that translates these limited signals to forces applied to gas, clutch and brake pedals, gearbox selector and steering clutch levers (it's like driving a vehicle with a robotic gearbox).
3) Armament: main gun and coaxial MG for now. Ballistics, armor piercing capabilities, rate of fire - all such things were modeled with the same detail level as for a plane. There are two types of shells currently modeled: AP and HE.
4) Armor model includes all main armor sheets placed at correct angles.
5) Tank is considered destroyed when ammo racks are hit. It can also be immobilized by damaging engine or tracks and the crew can be knocked out.
6) You can control a tank either single-handedly (switching between driver and gunner) or with another player who will occupy gunner seat.
7) Gun sights are modeled to a reasonable degree of realism, including their field of view, authentic reticle marks, sight adjusting (vertical for both tanks, T-34 sight also has the horizontal adjustment ability), correct optics. At this stage, gunner sight can be considered minimally adequate.
Part 3. What we want to achieve and the future possibilities
You may have noticed that modeled tank systems are reasonably realistic, however not everything has been created yet (although there are some things not to be found in other recent projects about tanks). This can be explained by what we want from adding the tanks to our sim.
We made basic functionality to show potential possibilities of controllable tanks in our project and understand the player reaction to them. Mainly, would you like them? We demonstrate our approach (realism over balance, cooperative play in one vehicle, detailed systems modeling) in some kind of a Kickstarter-esque manner. If the existing community and new players would like the new toys, we'll assign more resources to improve and expand on the basis we have now, adding new systems, more detailed damage modeling, other features, and new vehicles.
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Einen Koop Modus wird es auch geben, in dem man zu zweit gegnerischen Bot-Wellen auf die Schnauze haut.
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Wenn man hatet dann bitte richtig und wirft nicht mit falschen Fakten um sich.
Vor einem Monat gab es den ersten richtigen Trailer:
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Und wer von Trailern nicht überzeugt ist, der bekommt heute auf der E3 2015 das erste Multiplayer Gameplay zu sehen!
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